Legend: Hand of God navazuje na nejlepší tradici her žánru RPG a do jisté míry přináší i mnoho inovací a vylepšení.
To, čím se od sebe odlišují nepřátelé ve všech moderních akčních hrách na hrdiny, je jejich výdrž. Nové akční RPG Legend: Hand of God z dílny DTP Entertainment a Master Creating tento zažitý stereotyp boří a namísto něj přináší nové standardy. Díky inovativnímu systému bojů s názvem Cinematic Combat Systém, budou nyní orkové, zlobři, trolové, skřeti a jim podobná stvoření bojovat svým specifickým způsobem.
Díky novému bojovému systému je každé střetnutí s monstry něčím výjimečné. Ve hře Legend: Hand of God již nebude hráč svým mečem šimrat kolena obrovským nepřátelům, ale namísto toho s nimi bude bojovat zajímavějším a realističtějším způsobem. A to vše v krásné a oslnivé 3D grafice. Nemusíte se ale bát, protože hra Legend: Hand of God se ovládá stejně snadno jako ostatní akční RPG.
O úžasnou grafiku se stará engine, který byl vyvinut na míru potřebám tohoto akčního RPG. Díky náhodně generovaným podzemním prostorám a ručně vymodelované krajině na povrchu fantastický svět hry Legend: Hand of God opravdu žije. Hráče doprovází světélkující víla, která jim dává rady a tipy, slouží jako kurzor a (díky systému vypočítávání nasvícení scény v reálném čase) navíc si jím můžete posvítit v temných zákoutích.
Herními periodiky byla tato hra přijata s nadšením: „Legend: Hand of God je akční RPG, ve kterém jsem našel to, co jsem postrádal v Sacred a Titan Questu, a sice atmosféru!“ napsal Heiko Klinge, šéfredaktor německého Gamestaru v červencovém vydání roku 2007. Časopis PC Games ve stejném měsíci uvedl: „Akčních RPG jsou tucty, avšak Legend: Hand of God mezi nimi jasně vyčnívá.“
Hlavní rysy Legend: Hand of God
- Akční RPG zasazené do fantasy světa
- 3D grafika postavená na speciálně vytvořeném enginu Master, která vám vezme dech
- Světélkující duch, který slouží jako kurzor myši a dynamický zdroj světla
- Scénář napsala přední americká spisovatelka Susan O’Connor (Dungeon Siege II a Gears of War)
- Vavříny ověnčený tým vývojářů. Animátoři pracovali na filmech jako Pán prstenů a Harry Potter
- Bojový systém Cinematic Combat System